روز از نو روزی از نو .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

جمعه 24 شهريور 1391
ن :

روز از نو روزی از نو .....

سلام .....

 

بازم دلم هواییه چشمای مست تو شده ...

باز ، تو نیستی و شبام ، بیا ببین چه بیخوده .....

بازم منو ، دیوارای ، اتاق سرد و یخ زده ...

باز ، تموم لحظه هام بی تو پر از ریتم بده .....

بازم فقط یه بغض کهنه س تو گلوم ...

باز ، تویی تو خلوتم تنها نیاز و آرزوم .....

بازم لبام خیسیه لبهاتو می خواد ...

باز ، تو این همهمه ها صدای نجوات نمیاد .....

بازم می خوام لمس تو باشه حس من ...

باز ، تو این نبودنت ، چشامم از اشک پرن .....

بازم هوس دارم بگی : دوست دارم ، دوسم داری ؟

باز ، یکی به من میگه : میری و تنهام میذاری .....

 

" ه.م غروب "

 



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت23:17---27 شهريور 1391


dayman.salvadore
ساعت15:27---27 شهريور 1391
سلام وبت خوبه اگر مایلی بیا به سایته ما هم سری بزن اگر م میخوای تبادل لینک کنیم منو لینک کن به اسم دیمن سالواتوره بعد بیا تو سایتم نظر بده که لینک کردی منم لینکت میکنم
اینم ادرس سایت با دامنه
http://daymansalvatore.1my.ir/
ادرس سایت بدون دامنه(وقتی دامنه کار نکرد از این ادرس استفاده کنید)
dayman.salvatore.loxblog.com

لینکمم میکنی هر دو ادرسو لینک کن تا دامنه خراب شد بتونند با ادرس اصلی بیاین موفق باشی بای


آینه. باران
ساعت13:22---25 شهريور 1391
سلام ....خسته نباشید ...سپاس از زحمات و سروده های زیباتون ..

زقص قلمتان مستدام

یا حق پاسخ:سلام ... این دلنوشته ها اشک قلم هستن ، نه رقص قلم .....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.